Lukijat

tiistai 6. syyskuuta 2011

Syksys tulee!

Heissulivei vai mitä oikein pitäisi sanoa?
Blogeissa alkaa jo olla syksyisiä taustoja joten tein samoin.
Minun tausta ei kyllä ole mikään erityisen hieno.
Ruska-aikakin jo tulee.
Etsin sen itse tuolta Googlesta.
 
Olen jo tänään tehnyt 2 postausta ettei blogiani poisteta listasta.
Huomasin kun menin Panfu blogin kautta omaan blogiiniin niin katsoin onko jollain sama blogin nimi.
Mutta minun blogiani oli kaksi siellä? 
Pitää varmaan sanoa varmaan Panfutiimille.
 
En oikeen tiedä millaisen yläkuvan tekisin.
Ajattelin tehdä yhdessä paikassa jonka nimeä en muista.
Ja sitten aloitin tekemisen ja sitten joutusin ottamaan 7 ellei 8 kertaa saman kuvan koska se ei ottanut sitä. 
Sitten kyllästyin siihen. Ja nyt ajattelin piirtää itse sen yläkuvan josta tulee varmasti kamala. Vaikka osaan piirtää kyllä joten kuten [En kehu itseäni maailman mestariksi!] niin en osaa piirtä tietokoneella hyvin varsinkaan pandoja! Enkä muutenkaan. Kaikki on paljon helpompaa!
Voin kyllä piirtää esimerkin tuolla artpadissa. Se on sellainen paikka jossa voi piirtää ja siinä näkyy se miten sen on piirtänyt. Olen piirtänyt tämän joskus aikasemmin kuukaus tai joskus sitä ennen. Ömh? Se ei lataa sinne minne sen linkin tallensin! D:
Odotan vielä hetken josei se lataa niin se ei lataa!
Se ei ladannut :[
Mutta kumminkin näätte sitten sen yläkuvan. :)

Panda halauksin: Annmary♥

P.S. Toivottavasti et matki tuota 'Panda halauksin' juttua sillä minä olen itse keksinyt sen!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!
Käytä siistiä kieltä!