Lukijat

torstai 8. syyskuuta 2011

Panfun t-paita kilpailu +Muuta

Moikelista Panduuliot!
Oletko jo äänestänyt jotain niistä t-paidoista?
Minä en ole vielä paitsi ajattelin juuri nyt äänestää.
Kaikki on minusta hienoja!
Kaikilla melkein on peace-merkki :o
*Hetki pieni kun äänestän*
Noin, valmista!
Minusta olisi kiva voittaa kultapakketti sillä minulla ei ole ollut koskaan :]
Onnea kaikille kisaan!


Oletko jo pelannut sitä 'Magic Mazea'? 
Minä en ole.
Tiesitkö että siitä saa rapuasun?
Minä sain vasta tietää siitä Ellan ja Maxin postauksessa. :o
Oletteko jo saanut useamman osan?
Minä olen saanut vasta yhden. 

Nyt vasta olen huomannut että kaikkien profiilit ovat värilliset.
Se ei ollutkaan mikään pila :o

Terveisin: Annmary ♥ 
P.S. Tässä kuva kun pandat pelaa. Löydätkö itsesi? :]


Aika paljon pandoja. :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina!
Käytä siistiä kieltä!