Lukijat

torstai 8. syyskuuta 2011

Korjattu! +muuta

 Heippa!
Oletko jo huomannut että yllätyskone on korjattu?
Ensin minä ratsastin yllätyskoneen ohi enkä huomannut mitään.
Ja sen jälkeen minä katsoin yllätyskoneeseen päin ja huomasin että se oli korjattu!
Milloin mahtaa saada seuraavan lahjan yllätyskoneesta sillä minä en saanut sitä viime lahjaa.

Toivon että osallistuisitte siihen kisaa ja siitä puheen ollen niin uhondin mainita milloin kisa loppuu niin se loppuu 30.8.2011.
Onnea kaikille! :]
Osallistukaa!!

♠Annmary♠

2 kommenttia:

  1. Moikka! Sul on kyllä hyvä blogi! Ootko jo kurkannut minun blogiin? Jos käyt siellä vastaisitko kyselyyn?

    VastaaPoista
  2. Mokkelista!
    Oi kiitos kun kehut!
    Juu, voin mä katsoa :]

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!
Käytä siistiä kieltä!