Lukijat

lauantai 8. lokakuuta 2011

Haaste

Hupsankeikkaa!
Sain sellaisen haasteen Mollylta. En kyllä ole perehtynyt siihen :D
Tiedän vain että pitää vastata kysymyksiin..
Öm, jos joku tietää siitä paremmin kuin minä tietämätön panda niin voisitte laittaa kommenttia :D
Jajaja..? Mitä piti seuraavaksi kirjoittaa..Ahaa, vastaukset! 


1. Lempiruoka? Tortilla
2. Lempimakeinen? Valkosuklaa 
3. Lempiluettava? Rakas nuija päiväkirjat ja mangat
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä? Kutoa ja ompelukoneella
5. Lempielokuva? Ei ole :U


Ei kai tämä postaus näin lyhyeksi voi jäädä? :V
Ja minulla on minun blogista asiaa:


Eli uusi sivu tulossa. Toivon sitten ettette matki :]
Ja koska Maggylla ei ole aikaa tehdä yläkuvaa minulle kun tilasin joten ajettelin tehdä itse joten teen itse yläkuvan ja muoksin blogia uuteen uskoon! :)


Jos on jotain mitä minun pitäisi muokata teidän mielestä niin komentoikaa, thanks!


Pandahalein: Annmary♥


P.S. Pahoittelut lyhyestä postauksesta (:
 

4 kommenttia:

  1. Kiva blogi :)
    Mulla ittellä ei ole vielä blogia..

    VastaaPoista
  2. Onnea, sait multa blog i like-awardin! Ohjeet löytyvät blogistani.

    Pandaterkuin HansQu_IhQ!

    VastaaPoista
  3. Hei Annmary! Minulla on uusi joululahja kiertue sait minulta Joululahjasi!
    Käy katsomassa blogini uusin postaus ja anna joululahjat ystävillesi!

    VastaaPoista
  4. Sait minulta joululahjan, kurkkaa blogiani hani! : ]

    VastaaPoista

Kommentit piristävät aina!
Käytä siistiä kieltä!