Lukijat

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Kouluun.. : o

Olen ihan naatti menääkseni kouluun! En jaksaisi muuten kuin patistamalla.. : D
Alkaako teilläkin koulu huomenna? Vai alkoiko jo? Minä en ole edes pakannut reppua, penaalia tai liikkakassia.. Onneksi minulla on sentään yhdenpäiviä koska olen ala-asteella.
Meillä on maanantaista lauantaihin poikkeuksellisesti. Muuten olisi perjantaihin. 
Tulee pitkää viikko kököttää koulun penkillä : F
Mutta on hyviä puoliakin näkee koulukaverit, oppii jtn ja mitä muuta? : D

 Minulla bloggaus jää vähiin ellen sitten koulusta tullen kirjoita jotain mutten kovin pitkää ainakaan.
Kun on kerran kaikki läksyt ja niin.. En itse käy varmaan Panfussa muutenkaan lainkaan koska luen blogeista esim. Ellan ja Maxin, Maggyn, ja kaikkien muitten. Käyn silloin Panfussa kun on kova himo sinne, kultapandapäivä, tarvitsee kuvia. 

Napasapa on taas tulossa/ lähellä Panfua.
Pandatervehdyksin: Annmary

PS.Uusi yläkuva! Mitä mieltä olet? : )

4 kommenttia:

  1. Njahas njahas, entäs jos en päivitäkään blogiani? ;---)

    T: Aito Oikea Maggy xD

    VastaaPoista
  2. Moips Annmary! Iiihana yläkuva! Missä paikassa / paikoissa olet tehnyt sen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öm, tein sitä: Paintissa, Pizapissa ja yhessä paikassa jonka nimeä en muista.. sörrö. : v

      Poista

Kommentit piristävät aina!
Käytä siistiä kieltä!